Frequently asked questions

Payment

Kaip galiu atsiskaityti už prekes?

Už prekes galite atsiskaityti per elektroninę bankininkystę arba bankiniu pavedimu.

Juridiniai klientai, turintys sutartis, gali rinktis užsisakyti prekes  su mokėjimo atidėjimu pagal sutartį.

Kokį mokėjimo būdą rinktis, apmokant per el. bankininkystę?

Rinkitės mokėjimo būdą „Mokėti per banką“. Tolimesniais žingsniais busite nukreipti į Jūsų pasirinktą banką ir patvirtinsite mokėjimą.

Kokį mokėjimo būdą rinktis, apmokant pagal išankstinę sąskaitą?

Rinkitės mokėjimo būdą „Mokėti bankiniu pavedimu“. Elektroniniu paštu atsiųsime jums užsakymo patvirtinimą bei rezervuosime prekes. Jums atlikus mokėjimą pavedimu išsiųsime prekes. 

Kokį mokėjimo būdą rinktis įmonėms turinčioms sutartis?

Rinkitės mokėjimo būdą „Mokėti pagal sutartį“.  Pirkite su mokėjimo atidėjimu pagal sudarytą sutartį. 

Ar galiu gauti sąskaitą faktūrą?

Sąskaita faktūra yra formuojama ir siunčiama į užsakymo metu nurodytą el. pašto adresą po užsakymo atkrovimo. Taip pat sąskaita faktūra patalpinama Jūsų paskyroje.

Nepavyko apmokėti užsakymo per el. bankininkystę. Kaip galėčiau pakartoti mokėjimą?

Dėl užsakymo apmokėjimo prašome kreiptis telefonu +370 315 75075 arba el. paštu buhalterija@hidorbalt.lt 

Ar galima vieno užsakymo sąskaitą išskaidyti į kelias?

Norėdami, kad tam tikros prekės būtų atskirose sąskaitose, rekomenduojame pateikti kelis skirtingus užsakymus.

Tuomet galėsime išrašyti skirtingas sąskaitas faktūras tiek fiziniams, tiek juridiniams asmenims.