Pristatymas

Updated: 2024-01-24

PREKIŲ PRISTATYMAS NURODYTU ADRESU 

Pasirinkus prekių pristatymą su DPD kurjeriu, jos bus pristatytos per terminą, nurodytą prie pasirinktos prekės. 

Kurjeriai prekes pristato pagal iš anksto numatytą maršrutą, todėl galimybės pasirinkti tikslų pristatymo laiką nėra.

Svarbu! Kai kurioms prekėms taikomas nestandartinis pristatymo terminas, tikslų prekės pristatymo terminą gali matyti prekės puslapyje. 

Didžiuosiuose miestuose (Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Alytuje, Marijampolėje, Šiauliuose, Panevėžyje, Tauragėje, Telšiuose, Utenoje bei jų rajonuose) prekės pristatomos darbo dienomis 8–22 val., kitur Lietuvoje 8–18 val. 

Svarbu! Prekės gali būti pristatomos tik darbo dienomis ir tik iki 16 val., nepriklausomai nuo miesto ar vietovės, jei: 

  • užsakyta prekė ar prekės yra didelių matmenų; 
  • užsakyta prekė ar prekės yra pakuojamos ant padėklo, nors sveria iki 30 kg; 
  • bendras užsakymo svoris yra daugiau nei 30 kg. 

Užsakius daugiau nei vieną prekę, jos gali būti pristatytos skirtingu metu, nes bus vežamos iš skirtingų sandėlių. Už tai papildomas transportavimo mokestis nėra taikomas. 

PREKIŲ PRISTATYMO KAINA 

Prekių pristatymo kaina priklauso nuo bendro prekių svorio, apskaičiuojama automatiškai ir matoma prekių krepšelyje užsakymo metu. 

Prekes išsiunčiame tik gavę iš banko Jūsų apmokėjimo patvirtinimą. Savaitgalį ar per valstybines šventes pateikti užsakymai pradedami vykdyti kitą darbo dieną. 

Siuntas kurių svoris iki 30 kg, kurjeris iškrauną ir atnešą iki bendro naudojimo patalpos. Sunkesnėms siuntoms kurjeris užnešimo paslaugos neteikia. 

SVARBI INFORMACIJA DĖL PRISTATYMO 

Siuntą galite sekti puslapyje Kur mano siunta? 

Priimdami siuntą iš kurjerio, būtinai patikrinkite ar siunta nėra pažeista. Esant pažeidimams apie tai pasakykite prekes atvežusiam kurjeriui ir, kartu su kurjeriu patikrinkite siuntos turinį bei užpildykite aktą.  

Patikrinkite pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus užfiksuokite nuotraukose.  

Jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia. Jei priimate siuntą ir pasirašote dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai. 

Šventiniu laikotarpiu galimi siuntų vėlavimai. Šiuo metu stengiamės užtikrinti pristatymą per 1-3 darbo dienas. 

Jei kiltų nesklandumų ar papildomų klausimų, kreipkitės į UAB Hidrobalt el. paštu pagalba@hidrobalt.lt arba telefonu +370 315 75075

NEMOKAMO PRISTATYMO AKCIJA 

Atskirais Pardavėjo numatytais atvejais gali būti taikomos nemokamo pristatymo sąlygos. Tokiu atveju, užsakymo pristatymo būdo pasirinkimo metu matysite prekių krepšelyje matysite informaciją "Pristatymas – Nemokama" 

Šiuo metu taikomas nemokamas pristatymas užsakymams virš 200 EUR

PREKIŲ ATSIĖMIMAS PARDUOTUVĖSE  

Pasirinkus prekes atsiimti vienoje iš Hidrobalt parduotuvių, užsakymas bus paruoštas per terminą, nurodytą prie pasirinktos prekės. Apie tai Jums pranešime elektroniniu paštu, telefonu arba SMS žinute. Lauksime Jūsų atvykstant per 3 dienas, vėliau užsakymas bus atšauktas ir užsakytos prekės sugrįš atgal į sandėlį. 

Svarbu! Atvykite atsiimti užsakymą tik gavę pranešimą apie paruoštą Jūsų užsakymą.

Atsiimant užsakymą su savimi turėkite užsakymo numerį bei asmens tapatybės dokumentą. Jei Jūsų prekes atsiims kitas žmogus, teikdami užsakymą nurodykite jį kaip gavėją. O jei pirkėjas – juridinis asmuo, turėkite įgaliojimą.