Grąžinimas ir garantija

Updated: 2024-02-19

GRĄŽINIMAS IR GARANTIJA 

GARANTIJA 

Pirkėjo gautų prekių ir Internetinėje parduotuvėje pateikiamų Prekių spalvos gali nežymiai skirtis, nes spalvų raiška priklauso nuo Pirkėjo individualių kompiuterio savybių. 

Pardavėjas neatsako už tai, kad elektroninėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos. 

Jei pristatyta prekė neatitinka kokybės reikalavimų, pirkėjas dėl garantinio prekių aptarnavimo klausimų gali kreiptis el. pašto adresu: pagalba@hidrobalt.lt 

Garantiniu laikotarpiu šalinami gedimai, atsiradę dėl surinkimo klaidų ar nekokybiškų medžiagų. 

Garantinis laikotarpis, skaičiuojamas nuo prekių pardavimo datos. 

  • „Bonfiglioli“ reduktoriams ir motoreduktoriams  - 12 mėn. 

  • „Sumitomo“ reduktoriams ir motoreduktoriams  - 24 mėn. 

  • Elektros varikliams  - 12 mėn.  

  • Žarnoms  - 6 mėn. 

Visoms kitoms elektroninėje parduotuvėje parduodamoms prekėms suteikiama gamintojo kokybės garantija. 

Galimai nekokybiškos Prekės pirmiausia yra pateikiamos į Pardavėjo garantinio aptarnavimo servisus kartu su prekės įsigijimo dokumentu, tik nustačius, kad Prekė yra nekokybiška Pirkėjo prašymas dėl nekokybiškos Prekės gali būti vykdomas. 

Garantinis aptarnavimas netaikomas, jei: 

  • prekė naudota nesilaikant prekės eksploatavimo sąlygų; 

  • prekė yra mechaniškai arba kitaip pažeista; 

  • gedimas atsirado dėl per aukštos įtampos ar jos šuolių; 

  • gedimą sukėlė į vidų patekę pašaliniai daiktai, medžiagos, skysčiai; 

  • gedimą sukėlė stichinės nelaimės (žaibas, potvynis ir pan.); 

  • prekė buvo ardyta ar kitaip paveikta. 

Remiantis teisės aktais konkrečių prekių atžvilgiu nustatomas tam tikras tinkamumo naudoti terminas, Pardavėjas įsipareigoja tokias prekes parduoti Pirkėjui taip, kad jam būtų suteikta reali galimybė tokiomis prekėmis pasinaudoti iki tinkamumo naudoti termino pabaigos. 

Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo pirkėjo (vartotojo) teisių, kurias, įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, nustato teisės aktai. Ginčai dėl prekių kokybės, grąžinimo ir kitų pirkimo – pardavimo sąlygų sprendžiami pirkimo – pardavimo taisyklių nustatyta tvarka ir remiantis nacionaliniais teisės aktais. 

PREKIŲ GRĄŽINIMAS 

Pirkėjai turi teisę nenurodę priežasties atsisakyti prekės pirkimo ir pardavimo sutarties, pranešę apie tai Pardavėjui per 14 dienų nuo prekės pristatymo arba atsiėmimo momento. Apie prekės grąžinimą pranešti el. paštu pagalba@hidrobalt.lt nurodant norimos grąžinti prekės pavadinimą, kiekį bei užsakymo numerį. Pirkėjas yra atsakingas už prekių komplektaciją, supakavimą ir pristatymą Pardavėjui. 

Prekių grąžinimas vykdomas kliento sąskaita! 

Pirkėjas prekes gali pristatyti į bet kurią UAB Hidrobalt fizinę parduotuvę arba siunčiant siuntomis kartu su pirkimą įrodančiu dokumentu adresu: UAB Hidrobalt, Ateities pl. 28A, LT-52181 Kaunas, Tel. Nr. +370 37 473674. 

Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų: 

  • grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje; 

  • prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta; 

  • prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos, nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt. 

  • grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo; 

  • grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą sąskaitą-faktūrą. 

Pirkėjo teisė atsisakyti su Pardavėju sudarytos prekių pirkimo ir pardavimo sutarties netaikoma: 

  • prekėms kurios buvo gaminamos atsižvelgiant į Pirkėjo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, taip pat prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos Pirkėjo asmeninėms reikmėms; 

  • prekėms, kurios buvo paruoštos (atpjautos) pagal Pirkėjo pageidaujamą ilgį; 

  • greitai gendančioms prekėms ar prekėms, kurių galiojimo laikas yra trumpas; 

  • prekėms, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių; 

  • prekėms, kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais.

Gavęs grąžintą prekę ir įvertinęs jos būklę, Pardavėjas per 14 dienų grąžina Pirkėjui pinigus, sumokėtus už prekę ir jos pristatymo išlaidas. Jei grąžinama tik dalis pirktų prekių, pristatymo išlaidos negrąžinamos. 

BROKUOTOS ARBA NEPILNOS KOMLEKTACIJOS PREKĖS 

Pirkėjas, norintis pranešti apie brokuotas ar nepilnos komplektacijos prekes, tai padaryti gali žodžiu tel. Nr. +370 37 473674 arba UAB Hidrobalt fizinėse parduotuvėse arba elektroniniu paštu pagalba@hidrobalt.lt Pranešime pirkėjas turi nurodyti, kaip pageidauja, kad būtų išspręsta brokuotų ar nepilnos komplektacijos prekių pretenzija. 

Pirkėjas brokuotas ar nepilnos komplektacijos prekes gali pristatyti į bet kurią UAB Hidrobalt fizinę parduotuvę arba siunčiant siuntomis kartu su pirkimą įrodančiu dokumentu adresu: UAB Hidrobalt, Ateities pl. 28A, LT-52181 Kaunas, Tel. Nr. +370 37 473674 

PAŽEISTA SIUNTA 

Užsakymo metu nurodytu adresu pristatytos siuntos kokybę tikrinkite dalyvaujant kurjeriui. Jei pastebėjote, kad ji turi pažeidimų: apie tai pasakykite prekes atvežusiam kurjeriui. Siuntos pristatymo dokumente pažymėkite, kad pakuotė turi pažeidimų ir kartu su kurjeriu užpildykite Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą.  

Patikrinkite pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus užfiksuokite nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos prekių grąžinimo procedūrai. 

Jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia.  

Jei priimate siuntą ir pasirašote dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.